Connect with us

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα που αναζητάς μία λιχουδιά…  τότε που το στομάχι σου κάνει επανάσταση και στο μυαλό σου τριγυρίζει επίμονα μία σκέψη: Θέλω να φάω κάτι «γλυκό»… αλλά τι;

Της Μαρίας Ζαχαράκη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Για αυτές τις «στιγμές» καλό είναι να έχεις προβλέψει να έχεις μαζί σου κάποιο νόστιμο, χορταστικό και απολαυστικό σνακ για να «τσιμπολογήσεις» χωρίς να φορτωθείς με περιττές θερμίδες!

Ας δούμε λοιπόν τι εναλλακτικές έχεις για να συνδυάσεις την επιθυμία σου για μία γλυκιά απόλαυση, με μία ωφέλιμη επιλογή :

Πολυδημητριακά μπισκότα πρωινού με 4 δημητριακά & κακάο, χωρίς ζάχαρη
Digestive μπισκότα χωρίς ζάχαρη
Μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, χωρίς προσθήκη ζάχαρης
Φυσικά, μπορείς να έχεις μαζί σου και κάποια άλλα σνακ όπως είναι:

οι Φρυγανιές χωρίς προσθήκη αλατιού και ζάχαρης
τα Cream Crackers χωρίς ζάχαρη
τα Κrispies ολικής άλεσης χωρίς προσθήκη ζάχαρης
που μπορεί από μόνα τους να μην συγκαταλέγονται στις «γλυκιές» επιλογές σου, όμως μπορούν να συνδυαστούν με άλλα υλικά και να αποτελέσουν τη βάση για πολλά γλυκά εδέσματα!

Σου προτείνουμε να συνδυάσεις τα αγαπημένα Cream Crackers χωρίς ζάχαρη, με κρέμα τυρί και κομμάτια φρούτου ή με αβοκάντο & τοματίνια για ένα απόλυτα καλοκαιρινό σνακ!

Αντίστοιχα, τα Krispies ολικής άλεσης χωρίς προσθήκη ζάχαρης και οι φρυγανιές χωρίς προσθήκη αλατιού και ζάχαρης συνοδεύονται εξαιρετικά με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι.

Τα μπισκότα Digestive χωρίς ζάχαρη και οι μπάρες δημητριακών Digestive χωρίς προσθήκη ζάχαρης, προσφέρουν extra απόλαυση όταν συνδυάζονται με φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα ή γιαούρτι!

Tip Διαιτολόγου:

Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή σου είναι προτιμότερο να στρέφεται προς τους σύνθετους υδατάνθρακες με φυτικές ίνες – όπως αρτοσκευάσματα (φρυγανιές χωρίς προσθήκη αλατιού και ζάχαρης, Κrispies ολικής άλεσης χωρίς προσθήκη ζάχαρης, Cream Crackers χωρίς ζάχαρη) αλλά και μπισκότα Digestive χωρίς ζάχαρη ή μπάρες Digestive Bars με μαύρη σοκολάτα, χωρίς προσθήκη ζάχαρης- για να σε “κρατάνε” χορτάτο μέχρι το επόμενο γεύμα, αφού η απορρόφηση τους γίνεται με πιο αργό ρυθμό!

Πηγή: diatrofi.gr

Διαβάστε περισσότερα...
Πατήστε για σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

BLOGS

Οδηγός διατροφής ανάλογα με την προπονητική περίοδο

Δημοσιεύτηκε

Σύμφωνα με το MyPlate του USDA, δημιουργήθηκε ένα πρότυπο πιάτο για αθλητές ανάλογα με την ένταση των προπονήσεων. Η διατροφολόγος-διαιτολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη μας εξηγεί τι μπορούμε να τρώμε σε σχέση με το πόσο έντονα προπονούμαστε.  (περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BASKETBALL

7+1 λάθος επιλογές που κάνουμε νομίζοντας ότι τρώμε υγιεινά

Δημοσιεύτηκε

Η διατροφολόγος-διαιτολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη, μας σημειώνει τα λάθη που κάνουμε συχνά πολλοί από εμάς στην προσπάθειά μας να τραφούμε υγιεινά. (περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BASKETBALL

Πώς να αυξήσετε το βάρος σας με υγιεινό τρόπο

Δημοσιεύτηκε

Συχνά θα ακούτε συμβουλές και τρόπους μείωσης βάρους. Τι γίνεται όμως όταν στόχος είναι η πρόσληψη βάρους και μάλιστα «σωστά», υγιεινά δηλαδή και σε όλο το σώμα και όχι μόνο τοπικά; (περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BLOGS

Η διατροφή ενός NBAer που τον φώναζαν… «αρκουδάκι» όταν ήταν παιδί!

Δημοσιεύτηκε

Οι περισσότεροι επαγγελματίες αθλητές είναι ευλογημένοι με αυτό που ονομάζουμε «καλά γονίδια». Στον αντίποδα υπάρχει το τρανό παράδειγμα  του Jared Dudley των Brooklyn Nets (νεοαποκτηθείς), του οποίου το ψευδώνυμο ως παιδάκι ήταν “Teddy” (αρκουδάκι) επειδή ήταν παχουλός, ενώ είχε εθισμό στη διατροφή από το γνωστότερο fast food των ΗΠΑ!

(περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BLOGS

Πως να φάνε τα παιδιά, περισσότερα φρούτα και λαχανικά! (pics)

Δημοσιεύτηκε

Πόσες φορές έχετε ακούσει τη μαμά να παραπονιέται ότι τα παιδιά της δεν τρώνε τόσα φρούτα ή λαχανικά απαιτείται; Ε, λοιπόν η διατροφολόγος-διαιτολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη σας δίνει πέντε έξυπνα tips ώστε να απολαύσουν τα παιδιά σας γνωστά, λαχταριστά εδέσματα τα οποία όμως περιέχουν τις ποσότητες φρούτων ή λαχανικών που θέλουμε να λαμβάνουν!  (περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BLOGS

Τα 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για τα σνακ

Δημοσιεύτηκε

«Όταν προσπαθούμε  να  χάσουμε  βάρος ή να παραμείνουμε σε ιδανικά κιλά πρέπει να κόψουμε τα ενδιάμεσα σνακ», ακούμε να μας λένε  συχνά. Η διατροφολόγος-διαιτολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη μας εξηγεί γιατί αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος! (περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BLOGS

Διατροφή και ενυδάτωση παιδιών που κάνουν αθλητισμό

Δημοσιεύτηκε

Η διατροφολόγος-διαιτολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για την υγιεινή διατροφή και ενυδάτωση των παιδιών που κάνουν αθλητισμό. (περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

BLOGS

Η διατροφή αθλητών μπάσκετ μετά την προπόνηση ή τον αγώνα

Δημοσιεύτηκε

Η διατροφολόγος-διαιτολόγος Κλεοπάτρα Κετσελίδη μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για το τι πρέπει να καταναλώνουμε έπειτα από την προπόνηση ή από τον αγώνα μπάσκετ.

(περισσότερα…)

Διαβάστε περισσότερα...

Like us on Facebook !

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

Advertisement

Ενδιαφέροντα